Минулого місяця Bugatti Rimac LLC була офіційно підтверджена новою компанією з виробництва гіперкарів з контрольним пакетом акцій Rimac Group. Мате Рімак, засновник Rimac Automobili, сказав, що «це нове підприємство виводить речі на абсолютно новий рівень», натякнувши, що в найближчому майбутньому ми можемо очікувати деяких цікавих речей від нового бренду Bugatti. Тепер він докладно розповів про те, що чекає Bugatti в майбутньому, і це буде не просто поява першої повністю електричної моделі Bugatti. Він натякнув на абсолютно новий стиль кузова для автомобільної марки, можливо, найбільш тісно пов’язаний зі швидкістю, ніж будь-який інший.

«З цим брендом ви можете зробити багато», зазначив Рімак в інтерв’ю Motor Trend. «Може бути, позашляховик, купе з довгим капотом або щось зовсім божевільне, про що ніхто не думає».
Він також сказав, що «може зробити що-небудь божевільне». Це, мабуть, невеличкий сюрприз від людини, котра стоїть біля керма компанії, яка представляє нам приголомшливий Nevera. Чотири електромотори цього гіперкара в сумі виробляють майже 2000 кінських сил. Але Nevera, як і всі сучасні Bugatti є двомісним автомобілем з приголомшливим, але непрактичним кузовом. Позашляховик Bugatti змінить правила гри для бренду. Якщо він буде коштувати стільки ж, скільки Chiron, це буде найдорожчий позашляховик у світі.

В цей час позашляховик Rolls-Royce Cullinan коштує від 300 000 доларів, але це всього лише близько 10% від вартості Chiron. Перш ніж з’явиться позашляховик Bugatti або купе, ми побачимо наступника Chiron. Двигун W16, який був основою модельного ряду Chiron протягом стількох років, не існуватиме вічно, і Мате Рімаку подобається ідея розробки декількох електрифікованих Bugatti в майбутньому. При цьому двигун W16 скоро знайде собі застосування в готовому для треку Bolide, який почне надходити до покупців у 2024 році.

Що стосується Rimac Automobili, то він залишиться дрібносерійним брендом, який буде випускати не більше 100 автомобілів в рік.

Від auto-portal