Команда інженерів Ford тестує гібридну версію “зарядженого” кросовера Puma ST. Одним з головних відмінностей новинки була жовта наклейка на задньому склі.

Судячи з цих “шпигунських” знімків, зроблених на гоночній трасі Нюрбургринга, здається, що на горизонті не за горами гібридна версія Ford Puma ST. Спортивний кросовер виглядає практично та ідентично моделі, що є доступною зараз, але жовта наклейка на задньому склі говорить нам, що силова установка машини має деякий рівень електрифікації.

На жаль, подробиць про гібридну складову Puma ST поки немає. Ходять чутки про те, що “заряджена” версія невеликого кросовера може бути оснащена 1,5-літровим трьох циліндровим двигуном з турбонаддувом, запозиченим у нинішньої моделі. Наявний мотор виробляє 197 кінських сил потужності та 320 Нм моменту. Поточна Puma ST може розігнатися до 100 км год за 6,7 секунди. Максимальна швидкість становить 220 км на годину.

Хоча тут цього не видно, ми очікуємо, що Ford внесе деякі зміни в дизайн гібридного виконання Puma ST, щоб відрізнити його від наявної моделі. Досить навіть іншої комбінації коліс, шин і графіки кузова.

Гібридний Ford Puma почне змагатися в чемпіонаті світу з ралі 2022 року, тому є сенс мати аналогічну дорожню версію цього авто. Це класична американська стратегія «виграти в неділю, продати в понеділок».

Ралійний автомобіль Puma буде використовувати 1,6-літровий двигун з турбонаддувом, що працює на біопаливі. Електродвигун збільшить потужність автомобіля на 134 к.с., а також буде встановлений акумулятор на 3,9 кіловат-години.

«M-Sport Ford Puma Rally1 піддасть гібридну потужність остаточного випробування і доведе, що ця технологія здатна забезпечити приголомшливі характеристики автомобіля», сказав Марк Рашбрук, глобальний директор Ford Performance.