За словами керівника відділу дизайну Renault Group Лоренса ван ден Акер, дверні ручки знаходяться під загрозою зникнення в результаті пандемії. Спостерігаючи за світовими тенденціями, протягом деякого часу навіть до пандемії, ван ден Акер зауважив, що покупці все більше усвідомлюють рівень гігієни у своїх автомобілях.

«Ненавиджу це говорити, але крім туалету, мобільний телефон, ймовірно, сама негігієнічна річ, як і дверні ручки у вашій машині, сенсорний екран і інші подібні деталі, що не сильно відстають», сказав він.
Перед пандемією це призвело до того, що все більше автомобілів оснащуються поліпшеними системами фільтрації повітря і ионизаторами. Зокрема, бренди преміум-класу почали пропонувати вимірювання якості повітря, особливо на електромобілях.

Але тепер ван ден Акер вважає, що ця тенденція буде рости до такого ступеня, що двері будуть відкриватися і закриватися автоматично, або відчуваючи вас (або, що більш імовірно, ваш брелок), коли ви наближаєтеся, або реагуючи, коли ви сідаєте або натискаєте педаль гальма, як це було представлено новому електричному Mercedes-Benz EQS.

Він очікує, що в матеріалах теж відбудеться перемикання уваги на самоочищанні поверхні та антибактеріальні матеріали, які будуть набирати обертів. Але не хвилюйтеся, вони, ймовірно, будуть  складнішими, ніж пластик і вініл, якими покривали багато поверхні автомобілів 1970-х років.

Ван ден Акер вважає, що в довгостроковій перспективі сенсорні екрани теж будуть предметом пильної уваги. Попри те, що китайська мова одним з найскладніших мов для вивчення, особливо з-за безлічі діалектів, він говорить, що розвиток технології розпізнавання голосу в країні вже йде швидкими темпами. Як тільки він стане надійним, на екрані не буде необхідності показувати що-небудь, окрім супутникової навігації принаймні, теоретично.

Розширюючи цей сценарій далі, він також передбачає час, коли розпізнавання осіб може зіграти роль, знову усуваючи необхідність у фізичному дотику до поверхонь. І знову він очікує, що китайські технологи очолять розробку цього потенціалу.

Звичайно, немає впевненості в тому, що китайські смаки дійдуть до берегів Європи, але не виключайте цього. Згодом електронні рішення стають дешевшими й надійніше механічних, і спокуса економії грошей на створення аналогічної технології для максимально можливої ​​кількості моделей може послабити опір виробників автомобілів.

Від auto-portal