Материнська компанія Mercedes Daimler офіційно припинила розробку абсолютно нових двигунів внутрішнього згоряння, натомість зосередившись на модернізації своїх поточних силових установок перед гуртовим переходом на електромобілі. Не плутайте це з відмовою від двигунів внутрішнього згоряння повністю.

В інтерв’ю Road Track глава Mercedes Top End Vehicle Group Філіп Шимер сказав, що він очікує, що двигун V-8 використовуватися ще протягом десятиліття або близько того.

«Я думаю, що буде майбутнє, так», сказав Шимер, який керує AMG, Maybach і G-Class. «Я думаю, що протягом наступних десяти років ми обов’язково побачимо V-8. У нас багато клієнтів, які люблять свої автомобілі, і я все ще думаю, що ми побачимо, як ці люди будуть купувати автомобілі з V-8 протягом тривалого часу. Він додав, що Mercedes бере участь в перегонах на автомобілях V-8 по всьому світу, посилаючись на програми GT3 і GT4, які принесли фірмовий восьмициліндровий сильфон компанії на траси Європи, Америки, Китаю та Австралії.

«У нас дійсно дуже високий попит у всьому світі», додав він.

Великомасштабні розробки самого двигуна були відкладені, але це не означає, що AMG V-8 досяг свого піку.

Технічний директор AMG Йохен Херманн вказав на Mercedes-AMG GT 63 S e-Performance як приклад того, куди рухається цей двигун, з гібридизацією, що відкриває велику потужність і гнучкість.

“Додаткова потужність, така як низький крутний момент зазвичай є проблемою для двигуна внутрішнього згоряння. Ми отримаємо цей миттєвий крутний момент, оскільки ви знаєте, що саме на німецькому автобанові двигун V-8 дійсно включається.”

Він зазначив, що об’єднання V-8 і високопродуктивної гібридної системи відкриває багато можливостей, додавши те, що компанія розуміє як можна зробити набагато більше з цією технологією, оскільки вони дізнаються більше про налаштування та інтеграції систем.

“Отже, всі ці різні комбінації та режими водіння ви можете мати. Всі ці трюки ще не реалізовані в GT 63 S e-Performance, але в міру того, як компанія запускає більше гібридів продуктивності, очікуйте, що з часом системи будуть значно розумніші, сказав технічний директор AMG Йохен Херманн.”