В кінці 80-х він цілком міг змагатися з суперкарами, але занадто випередив свій час, тому виявився нікому не потрібен. Сьогоднішні технологічні, швидкі та звичайно дуже дорогі Lamborghini Urus або Bentley Bentayga без сумніву здатні справити враження “вау”, особливо якщо вони зустрічаються в регіонах, значно віддалених від центру. Але мало хто знає, що понад 30 років тому концепція спортивного позашляховика була піднята на таку висоту, що, здається, на сьогодні цієї планки так ніхто і не досяг.

Ідея позашляховика, здатного поєднати в собі можливості спорткара з усією атрибутикою автомобіля підвищеної прохідності, не нова. Той же Lamborghini LM002 відмінно довів, що це цілком реально, нехай і з деякими поправками. Європейський ринок сприйняв його вельми холодно, але ось на Близькому Сході він багатьом припав до смаку.

Але, мабуть, автомобілем, який дійсно випередив свій час в сегменті “заряджених” SUV, можна по праву вважати Magna-Vehma Torrero. У 1989 році велика європейська компанія Magna International по виробництву автомобільних компонентів, вирішується зайнятися розробкою власного автомобіля. Амбіційний проєкт створення люксового і спортивного позашляховика був доручений філії Magna Vehma International.

Результатом майже трирічної розробки й витрати восьми мільйонів доларів став ні на що не схожий як тоді, так і зараз концепт Torrero. Дизайн позашляховика поєднував в собі брутальну агресію з футуризмом. Чи не позбавлені аеродинамічних властивостей, кузовні панелі Torrero були виготовлені за сприяння Designworks USA і виконані з композиційних матеріалів, які кріпилися на просторову раму зі сталевих труб. Не менш винятковим був і інтер’єр позашляховика: обробка салону бізоновою шкірою поєднувалася з передовим обладнанням, серед якого були супутникова навігація, персональний комп’ютер, відеоплеєр з кольоровим телевізором, аудіосистема з 12 динаміками та багато іншого. Крім того, в Torrero були застосовані поворотні передні сидіння.

Розкіш розкішшю, а як щодо того, щоб нав’язати боротьбу суперкарам на дорозі? Володіючи 532-сильним двигуном V8 Eagle об’ємом 8,1 літра, позашляховик демонстрував відмінну динаміку. При вазі понад 2200 кг, Torrero міг похвалитися розгоном до 100 км год за 7 секунд і максимальною швидкістю понад 240 км ч. І все було б зовсім чудово, якби не заявлена ​​ціна, що йде далеко за сто тисяч доларів. Але справа була не тільки у вартості: Torrero явно випереджав свій час, і навіть багато чого побачили колекціонери холодно сприйняли дивовижну новинку.

Тому єдиний автомобіль став музейним експонатом в штаб-квартирі Magna International в Канаді.

Від auto-portal