Для початку 70-х років це була просто шалена швидкість У 1964 році Рензо Ріволта побудував чудовий Iso Grifo в стилі гран туризмо. Grifo безперечно вдалt поєднання американської потужності з італійським дизайном. Можливо, у дрібносерійного автомобіля могло бути більш райдужне майбутнє, якби не смерть Рензо Ріволта в 1966 році.

Очолив компанію син Рензо П’єро Ріволта, що намірився не тільки утримати на плаву бізнес розпочатий батьком, але і створити щось особливе. Початок 70-х років у світовій автоіндустрії ознаменувало собою подальший розвиток концепції спортивного автомобіля з середньомоторним компонуванням, тому П’єро взявся за розробку повноцінного суперкара. У цьому П’єро допомагав Ерколе Спаду італійський автомобільний дизайнер, першою роботою якого став вишуканий Aston Martin DB4 GT Zagato. Тандем Ерколе і П’єро привів до того, що в 1972 році на світ з’явився Iso Varedo, чий дизайн як тоді, так і зараз приковує погляд. Ефектність футуристичного зовнішнього вигляду Varedo був порівнянна хіба що з Lancia Stratos HF Zero. Але Varedo був більш “приземлений” і агресивний зовні.

Цікавий факт: П’єро поспішав показати двомісне купе на автосалоні Туріну 1972 року, щоб приурочити дебют до 10-річчя компанії на ринку, тому незавершений інтер’єр Varedo довелося приховати за тонованими вікнами. Хоча, ймовірно, відвідувачам було мало діла до особливостей інтер’єру автомобіля, який володів настільки неабияким зовнішнім виглядом.

Середньомоторний спорткар складався на 75% зі скловолокна і 25% поліестеру, тому важив всього 1200 кг. Прямокутні повітропроводи позаду автомобіля не двозначно натякали на те, що серце у Varedo вельми гаряче. Купе оснастили 325-сильним двигуном Ford 351 Cleveland об’ємом 5,7 літра з 5-ступеневою механічною коробкою передач ZF. Невідомо, чи вдалося комусь підтвердити динамічні показники, але заявлена ​​максимальна швидкість Varedo становила для того часу 320 км ч.

У 1973 році над спорткаром згущуються хмари: П’єро Ріволта в спробах врятувати компанію від банкрутства розміщує її на Нью-Йоркській фондовій біржі. Нове керівництво, тепер уже Iso Motors Co., вирішує відмовитися від розвитку Varedo. В результаті єдиний концепт, привезений П’єро в США, сьогодні можна побачити в музеї Iso в Сарасота, штат Флорида.