Punch представила в суспільстві концептуальну модель на базі Nissan Navara. Популярний і успішний пікап Nissan був перетворений в водневий автомобіль, який використовує технологію H2-ICE, також відому як «гарячий водень».

Автомобільна компанія Punch представила в суспільстві свій новий і дуже цікавий проєкт, в якому водень головною дійовою особою. Проєкт, який взяв для відправної точки один з найбільш продаваних пікапів на європейському ринку, успішний Nissan Navara. Модель Nissan була перетворена і тепер оснащена технологією H2-ICE (Hydrogen Internal Combustion Engine), також відомої як «гарячий водень».

Цей новий пікап з водневим двигуном буде проводитися на каталонських заводах Nissan в поєднанні з іншими легкими комерційними автомобілями з акумуляторною технологією. Вихід на сцену водневої Navara приходить, щоб ратифікувати ставку, яку Punch робить для автомобільної промисловості. Зобов’язання, з яким ми хочемо гарантувати сьогодення і майбутнє об’єктів.

Punch зробив дуже важливе оголошення в рамках презентації цієї концептуальної моделі. І це ні багато ні мало, ніж його намір працювати на трьох чинних заводах в Зона Франка, Сан-Андреу і Монкада. Поступове включення нинішньої робочої сили буде здійснюватися до досягнення 2000 прямих робочих місць до 2025 року.

Паралельно Punch Group ратифікувала свій намір зберегти поточну місцеву базу постачальників з інвестиціями в розмірі близько 650 мільйонів євро до 2027 року.

Водневий Nissan Navara використовує модифікований дизельний двигун
Ключем до технології H2-ICE те, що вона дозволяє після деяких модифікацій продовжувати робити ставку на двигун внутрішнього згоряння, попри те, що використовується паливом в цьому випадку водень. Зокрема, двигун H2-ICE, який Punch тільки що представив на базі Nissan Navara, був розроблений в його науково дослідним центром, розташованому в Турині (Італія).

Він заснований на звичайному дизельному двигуні, варіюючи систему вприскування палива, систему запалювання, адаптацію модуля управління двигуном і спеціального програмного забезпечення і безпосереднє уприскування водню в камеру згоряння.

У презентації, що пройшов у Барселоні, взяв участь Енді Палмер, який був головним директором Nissan, що відповідає за проєкт Punch. Проєкт, всупереч ринковим обмеженням, які водень може мати сьогодні є найцікавішим, і полягає в тому, що використання пікапа Nissan, а також його заводу реальним моментом в його користь.

«Гарячий водень» вважається транспортним засобом з нульовим і низьким рівнем викидів
Технологія H2-ICE від Punch не ставить під загрозу автономність, корисне навантаження і надійність. Дизельний двигун, модифікований для використання водню в якості палива, заснований на поточному 2,3-літровому турбодизелі Nissan Navara. Компанія підкреслює, що вона має буксировану здатність 3 500 кг, а також вантажну підіймання в 1 тонну. Все це супроводжується повним приводом і автоматичною коробкою передач.

Крім того, Punch дасть 10 років гарантії зворотного викупу при переході на водень. І в залежності від географії буде доступна гарантія 5-7 років.

Ще один з визначальних ключів рухової установки лежить в резервуарах, в яких зберігається водень. Punch довелося вирішити важливу перешкоду, щоб мати можливість зберігати водень при потрібному тиску і, своєю чергою, мати достатньо місця для кількості, що дозволяє насолоджуватися широкою автономією.