Число «86» має особливе значення для Toyota і її шанувальників. Історично воно прикрашало задні двері деяких з найцікавіших автомобілів, які коли-небудь робив японський автовиробник, а з появою нової GR 86 для Toyota відкриваються нові можливості.

GR 86, який вже пройшов чимало випробувань на треку, був названий офіційним автомобілем  NASA. Ні, не космічного агентства, а чемпіонату Національної асоціації автоспорту в Дейтоні, перші перегони якого відбулися сьогодні 16 вересня. GR 86 в червоних, білих і чорних лівреях очолять всі класи. Що стосується траси, це не що інше, як 6,14-кілометрова Міжнародна гоночна траса Daytona International Speedway.

Це не перший раз, коли Toyota і NASA співпрацюють. У 2019 власники GR Supra отримали річне членство в NASA і безплатне тренування в трек-день. Цього року ініціатива була продовжена, і в неї були включені всі моделі GR.

Майкл Тріпп, віцепрезидент з маркетингу та комунікацій Toyota, сказав: «Ми дуже раді, що новий GR 86 обраний в якості офіційного гоночного автомобіля на Національних чемпіонатах NASA», перш ніж розхвалювати, чому автомобіль GR86 відмінним вибором. «Ця машина прекрасно себе почуває на трасі, і буде здорово побачити, як вона виведе на трасу все класи».

Чемпіонат NASA складається з двох кваліфікаційних заїздів. Учасники заробляють очки, які визначають їх позиції на стартовій решітці у фінальній гонці. Специфікаційні класи вимагають, щоб автомобілі працювали в основному на стандартному шасі з аналогічними шинами, в той час, як різні модифіковані класи допускають велику свободу дій.

«Це дійсно велика честь, що Toyota представила GR 86 як гоночний автомобіль для нашого першокласного чемпіонату. Я не можу придумати більш ідеального автомобіля для цього, і я знаю, що маса наших конкурентів буде придивлятися до нього на трасі! сказав Джеремі Круазе, віцепрезидент NASA.”

Новий GR 86 оснащений атмосферним 2,4-літровим чотирициліндровим опозитним двигуном потужністю 228 кінських сил і 250 Нм крутного моменту. Це чудова додаткова потужність і крутний момент, які також зберігають задоволення від управління спортивним автомобілем, особливо в базовій комплектації.