Джефф Безос і Білл Гейтс виявилися серед прихильників гібридного підходу до використання акумуляторів для електромобілів в стартапі Our Next Energy з Мічигану.

Стартап Our Next Energy завершив раунд фінансування серії A, зібравши 25 мільйонів доларів. Підрозділ венчурного капіталу BMW входить в число що беруть участь інвесторів, але не з найвідоміших. Треба відзначити, що стартап з виробництва акумуляторів Our Next Energy в Мічигані отримав гучний успіх.

У понеділок, 18 жовтня, компанія Next Energy Inc. заявила, що вона зібрала гроші в раунді А, який завершився 1 жовтня. Лідером раунду Breakthrough Energy Ventures, фонд венчурного капіталу, орієнтований на клімат, заснований Біллом Гейтсом і підтримуваний такими як Джефф Безос і Річард Бренсон.

«Вони є важливими спонсорами, які можуть дати нам довгостроковий капітал», сказав Automotive News генеральний директор і засновник нашої Next Energy Муджиб Іджаз.

Next Energy використовує гібридний акумуляторний підхід і дозволяє батареї справлятися з щоденними поїздками та частою зарядкою. Він сполучений з другою батареєю, розрахованою на велику дальність дії.

«Ми зосереджені на пошуку альтернативних джерел енергії, як випливає з їх назви, і на пошуку руйнівних технологій. Якщо ви не перебуваєте на значному рівні та не можете масштабуватися, вони не інвестують. Так що я дуже схвильований. Ми хотіли привернути особливо стратегічно важливу групу інвесторів, які допомогли б нашій компанії побудувати відмінну основу і розвиватися сказав представник стартапу.
У фінансуванні також беруть участь Volta Energy Technologies, BMW i Ventures, Flex Ltd. і Assembly Ventures. Група венчурного капіталу має досвід в управлінні ланцюжком постачань, зберіганні акумуляторів. У сукупності цей досвід, можливо, підвищить престиж стартапу, який, замість того щоб починати на Західному узбережжі, знаходиться на задньому дворі традиційної автомобільної промисловості”.

«Це дійсно приклад можливості створити технологію, яка буде визначати майбутнє мобільності тут, в успадкованому центрі індустріального Заходу», сказав Кріс Томас, співзасновник і партнер Assembly Ventures, що базується в Детройті. «Ми можемо створити майбутнє прямо тут, а не віддавати його на аутсорсинг».

Коли Іджаз почав працювати над технологією електромобілів в 1990-х роках, він вважав, що запас ходу в 161 км досить для звичайних покупців автомобілів, тому що середньостатистичному водієві для щоденних поїздок потрібно менше половини цієї кількості. Попри його первісне припущення, діапазон став перешкодою для прийняття цього типу авто. Замовники хотіли, щоб заряду батареї вистачило на великі відстані.

Тепер Іджаз вважає, що він розробив акумуляторну технологію, що дозволяє здійснювати поїздки на відстань до 1,3 тис. км на одній зарядці, і у нього є фінансова підтримка, щоб приступити до перетворення цієї технології в комерційний продукт.

Він каже, що вливання фінансування дозволяє компанії, заснованої в липні 2020 року, продовжити будівництво свого першого заводу з виробництва акумуляторів, продовжити набір співробітників і проводити подальші дослідження і розробки в області акумуляторного продукту наступного покоління.