Citröen C3 Aircross не хоче бути просто транспортним засобом для міста де демонструє грайливу грань. Він може бути ідеальним компаньйоном у дозвіллі завдяки своїй модульності  та наявних режимах тяги. Ми перевірили це. Аналізуємо рестайлінг Citröen C3 Aircross

Citröen C3 Aircross отримав недавнє оновлення, і це один з найбільш продаваних автомобілів Citröen з більш ніж 330 000 одиниць, проданих з моменту його народження в кінці 2017 року. Він отримав підтяжку передньої частини та тепер більш виразний. Можливо, не можна сказати, що це гарний автомобіль, але, звичайно, він має набагато більше індивідуальності стосовно попереднього він показує більш надійне зображення, як і очікувалося в позашляховику. В автомобілі піднесена підвіска, захист днища.

Звичайно, це точка на користь того, що це автомобіль з іншого естетикою, але перш за все міський кросовер Citroën блищить своєю здатністю до індивідуалізації. Французький бренд пропонує сім кольорів кузова, два кольори для даху, чотири колірні пакети з яскравими вставками, різні прикраси для C-стійки та кілька 16- і 17-дюймових колісних дисків.

Всередині також чотири різних середовища, які змінюють оббивку. Що стосується матеріалів, використовуваних в інтер’єрі, то тут все потроху: в передній частині приладової панелі правильно використовується текстильний матеріал, який передає приємну атмосферу, але в нижній частині використані набагато простіші пластмаси.

З рестайлінгом в цій області між передніми сидіннями було включено практичний відсік з розсувною кришкою. Він не дуже великий, але підходить для гаманця, деяких ключів або сонце захисних окулярів. Також тут знаходиться бездротова зарядна док-станція для смартфонів, поверхня для розміщення мобільних телефонів будь-якого розміру. Інтер’єр з чудовим обладнанням і простими якостями.
Іншими доступними елементами обладнання є двозонний клімат-контроль, без ключовий доступ та запуск, попередження про зміну смуги руху, задня камера, світлодіодні фари, розпізнавання знаків швидкості, помічник по паркуванню та кольоровий головний дисплей. Залежно від обробки вони будуть стандартними або опціональними з чотирма рівнями спорядження: Live Pack, Feel, C-Series і Shine.

Не варто забувати й про мультимедійну систему з 9-дюймовим сенсорним екраном. Вона має дуже простий в експлуатації інтерфейс, сумісний з Android Auto й Apple Carplay та підключену навігацію де в режимі реального часу надходить інформація про дорожній рух, поновлення картографії.

Окремої згадки заслуговують сидіння Advanced Comfort. Citroën прагнув зробити C3 Aircross комфортним автомобілем, і в цьому сидіння відіграють особливу роль. Тому виробник включив ті, які використовують моделі Citroën у високих сегментах, таких як C4 Cactus і C5 Aircross. Вони великі, особливо по ширині, вони дуже пухнасті, а також оббивка має привабливий дизайн. Завдяки філософії позашляховика, сидіння знаходяться  досить високо. На відміну від інших автомобілів в цьому сегменті в C3 Aircross має яскравість інтер’єру, яка досягається через панорамний люк і величезні засклені поверхні, які містять велике вікно на C-стійці.

Механічна гамма оновленого Citroën C3 Aircross досить проста з двома бензиновими та двома дизельними двигунами. Всі вони без електрифікації будь-якого роду, тому що платформа PF1, на якій він сидить, не дозволяє цього. Всі двигуни мають екологічне маркування DGT C і передній привід.

Бензинові двигуни будуть бестселерами й будуть використовувати трициліндровий блок 1.2 Puretech, який доступний зі 110 к.с. і механічною коробкою передач або 130 к.с. і автоматичною коробкою передач EAT6. У дизелі пропонується 1.5 BlueHDI зі 110 к.с. і механічною коробкою передач або варіантом зі 120 к.с. і автоматичною коробкою передач. На цей раз ми їздили на двигуні Puretech 130 EAT6.

Не обов’язково проїжджати багато кілометрів, щоб переконатися, що підвіска досить м’яка, хоча віднімає деяку маневровість, але дає хороший комфорт при проходженні через нерівну поверхню. Поєднання Puretech і автоматичної коробки передач не є переконливим. Велику частину часу він добре справляється, але в маневрах на дуже низькій швидкості таке поєднання викликає масу вібрацій і деяку різкість.

Новий Citroën C3 Aircross продається від 18 229 євро, бувши одним з найбільш доступних варіантів в сегменті B-SUV з урахуванням того, що він пропонує. Не дивно, що це один з найпопулярніших міських кросоверів на ринку і з його недавнім оновленням додає очок, щоб продовжувати демонструвати привабливість набагато довше.