Транспортні засоби, обладнані технологією утримання смуги руху, перетинали розмітку в 37% випадків в ідеальних умовах в тесті AAA, але цей показник підскочив до 69% після додавання дощу.

Як показало дослідження AAA в четвер, ефективність передової технології допомоги водієві, що використовується для автоматичного гальмування транспортних засобів та утримання в смузі руху, значно знижується через помірний і сильний дощ. Фахівці AAA, федерації північноамериканських автоклубів, виявили, що системи автоматичного екстреного гальмування транспортних засобів в декількох випадках під час імітації дощу більше не розпізнавала чи зупинилися попереду машини, а системи утримання смуги руху працювали значно гірше.

За словами фахівців організації, це може привести до виникнення небезпечних ситуацій, якщо водії будуть занадто сильно покладатися на системи, продуктивність яких зазвичай оцінюється в ідеальних умовах

«Реальність така, що люди не завжди їздять в ідеальну сонячну погоду, тому ми повинні розширити тестування і взяти до уваги те, з чим люди дійсно стикаються у своєму повсякденному водінні», сказав Грег Бреннон, директор по автомобільній інженерії AAA і галузеві відносини.

Вдосконалені системи допомоги водієві або ADAS стають все більш поширеними в нових автомобілях. Вони не пропонують автономне водіння, але можуть автоматизувати обмежені завдання водіння. Автоматичне екстрене гальмування все частіше використовується як стандартна функція в нових автомобілях і, як показали випробування, проведені страховими групами, значно знижує ймовірність зіткнення ззаду.

952388130

У дослідженні AAA жоден тестовий автомобіль не врізався в зупинений транспортний засіб в ідеальних умовах. Але під час імітації дощу 17% тестових запусків приводили до аварій на швидкості 40 км год, збільшуючись до 33% на швидкості 55 км ч.