Експерти розповіли, чому німецький автопром вже відстає від китайського - АвтоПортал

Ряд китайських компаній починають виробництво батарей, здатних пережити 2500 циклів зарядки фактично без втрати ємності. Тобто реальний ресурс складе близько мільйона км для автомобіля в масовому сегменті, пише Укравтопром.

Це вже не обіцянки азіатських маркетологів, а висновок технічних експертів з Німеччини, які моніторять технології для електрокарів по всьому світу. Німці визнають: Німеччина сильно відстає від Китаю в розробках нових батарей. Розрив настільки істотний, що навіть просто скоротити його в доступній для огляду перспективі не представляється можливим.

Втім, не варто завчасно довіряти і експертам – дочекаємося результатів випробувань. Або звітів власників про реальні пробіги. Але якщо це буде і не мільйон, а півмільйона км в автомобілі за 30 тисяч доларів, то і такий результат можна вважати гідним. При нинішніх цінах на електроенергію вартість володіння електрокаром виявиться в два-три рази нижче того ж дизеля.