18 жовтня компанія Ford оголосила про початок виробництва Mustang Mach-E в Китаї. Електричний кросовер, вироблений на заводі Changan Ford в Чунціні, істотно відрізняється від того, що зроблений в Мексиці: він використовує акумулятори BYD.

Mach-E, вироблений на заводі Ford у Куаутітлане, використовує елементи від LGES (LG Energy Solution), того ж постачальника, у якого виникли серйозні проблеми з Hyundai та GM, відповідно, з Kona Electric і Chevrolet Bolt EV. Крім цих компаній, потрійні осередки LGES також використовують Volkswagen і Lucid.

Той факт, що BYD є постачальником для Mach-E, показує масштаби роботи китайської компанії. Деякий час назад ходили чутки, що Tesla купить елементи LFP у конкурента, щоб протестувати структурний акумуляторний блок, який ще належить поставити зі своїми батареями 4680. Однак знаменитих LFP-елементів BYD, званих Blade Batteries, немає в електричному позашляховику Ford.

Mach-E використовує осередки NMC 811. За даними китайського сайту ZHEV, вони належать до типу «спеціально налаштованої квадратної твердої оболонки», що створює враження призматичності. Залежно від масштабів виробництва Ford може почати експортувати Mach-E в Європу з Китаю, точно так же, як Tesla робить з Model 3 і Model Y, виробленими в Шанхаї. Але, на жаль, контакти китайського PR-відділу Ford не доступні на сайті компанії.

Ford також дуже допоміг би, якби зміг прояснити модель продажів Mach-E в Китаї. Компанія заявила, що він буде продаватися «через мережу прямих продажів Ford в міських магазинах електромобілів». Ford хоче мати 25 таких магазинів в КНР до кінця року і 100 до 2026 року. Однак опис не дає нам чіткого уявлення про те, як вони працюють.

По всій видимості, це не схоже на модель прямих продажів, з якої можна зв’язатися через будь-який вебсайт. Мета цих магазинів дозволити клієнту замовити електромобіль при відвідуванні дилерського центру. Китайський Mach-E RWD Long Range має запас ходу 619 кілометрів в рамках CLTC (китайський цикл випробувань легкових автомобілів). Ford поки не перевів ці дані на цикли WLTP або NEDC.

Згідно з порівняльними дослідженнями, CLTC орієнтований на використання в містах і передмісті, тобто ці дані показують низькі середні швидкості, високе передавальне число холостого ходу і часті прискорення та уповільнення. Іншими словами, цей цикл сильно відрізняється від інших циклів тестування та особливо корисний для електромобілів. На жаль, Ford не розкрив запас ходу для Mach-E RWD Premium Long Range, RWD Standard Range або GT First Edition, які він виробляє в Чунціні. ZHEV тільки оголосив запас ходу GT – він становить 492 км.