Німецьке тюнінг-ательє Marc Philipp Gemballa представило свій новий проєкт – суперкар під назвою Gemballa Marsien. Основою для нього послужив Porsche 911 Turbo S, який переробили в потужний позашляховий варіант з диким мотором і оригінальною підвіскою.

Найбільшу увагу компанія приділила створенню фірмової регульованої та адаптивної підвіски. В її конструкції застосовані спеціальні амортизатори та подвійні поперечні важелі спереду, виготовлені на замовлення фірмою KW Automotive. Завдяки цьому дорожній просвіт може варіюватися від 120 до 250 міліметрів. При цьому підвіска підлаштовується під поточні дорожні умови автоматично. Щоб зробити автомобіль по-справжньому позашляховим, шасі наділили пред установками, що включають режими для їзди по бруду, снігу, гравію та піску. А в якості опції клієнтам запропонують ралійні амортизатори для особливо великого ходу підвісок.

Мотор теж не залишився без доробок. Його переробленням займалася компанія Ruf, яка тюнінгує автомобілі Porsche з початку 1980-х років. Рідний шестициліндровий двигун «Порше» об’ємом 3,7 літра форсували до 750 кінських сил і 930 Нм крутного моменту. Тепер Gemballa Marsien розганяється до сотні за 2,6 секунди, а максимальна швидкість складає 331 кілометр на годину. За додаткову плату можливість встановити на позашляховий суперкар 830-сильний мотор. Покращена трансмісія забезпечує більш стабільну передачу потужності на всі чотири колеса.

Зовні Marsien відрізняється від Porsche 911 оригінальним обвісом з вуглепластику. І в зовнішній, і у внутрішній обробці німецькі тюнери використовували особливо дорогі, елітні матеріали. У комплекті до всього вже перерахованого йдуть два комплекти коліс на фірмових кованих дисках. Одні з них з асфальтовою гумою від Michelin, інші з позашляхової.

Стартова ціна суперкара Gemballa Marsien 495 тисяч євро. Власник ательє, Марк Філіп Гембалла, зізнався, що розраховує на популярність своєї моделі на ринку Близького Сходу.