Китайські регулятори оштрафували трьох дистриб’юторів автомобільних напівпровідників за несумлінне ціноутворення. Це розглядається як крок, який допоможе китайській автомобільній промисловості, яка, як і весь інший світ, відчуває щіпку глобальну кризу чіпів.

Три компанії, Shanghai Cheter, Shanghai Chengsheng Industrial і Shenzhen Yuchang Technologies, були оштрафовані на 387870 доларів США Державною адміністрацією регулювання ринку (SAMR).

Згідно з повідомленням South China Morning Post, регулятор розслідує практику накопичення чіпів. Було встановлено, що три компанії підвищили ціни в 40 разів.

Безпрецедентне зростання цін значно перевищує 7-10-відсоткове збільшення, вважається нормальним для збалансованої пропозиції. Коливання цін також змусили виробників автомобілів і комплектувальних панікувати купувати чіпи, накопичуючи запаси та ще більше посилюючи проблему.

Як і в багатьох інших країнах, 90 відсотків автомобільних чіпів Китаю імпортуються. У липні Китай зіткнувся з 16-процентним зниженням продажів нових автомобілів, що було пов’язано з нестачею чіпів. Повідомляється, що Audi скоротила виробництво, в той час, як два китайських заводи Toyota піддалися 40-процентного скорочення світового виробництва.

Тим часом в серпні у США продажі автомобілів впали на 17 відсотків, а Ford і GM, серед багатьох інших, були змушені зупинити виробництво і скоротити опціони на деякі зі своїх автомобілів.

Схоже, що надії на швидке відновлення також мало, оскільки Стеллантіс очікує, що глобальний дефіцит напівпровідників продовжиться і в наступному році. Daimler вважає, що все може бути ще гірше, оскільки їх виконавчий директор Ола Калленіус передбачає, що автомобільна промисловість може продовжувати стикатися з браком напівпровідників у 2023 році.