Є деякі аспекти дизайну інтер’єру автомобілів, які не зазнавали принципових змін мінімум останні півстоліття. Кермо, важіль перемикання передач і вентиляційні отвори знаходиться там, де завжди. Останні можуть бути круглими, квадратними, з підсвічуванням або без, але вони або обігрівали, або охолоджували салон майже однаково протягом десятиліть.

Проте, Hyundai подала дуже цікавий патент на внутрішню обробку автомобіля, яка підвищує ефективність систем кондиціонування повітря і, схоже, зробить дизайн кабіни набагато чистішим, ніж ми звикли бачити. Фактично, будь-яка частина обробки кабіни може містити безліч осередків, які утворюють отвори та можуть випускати повітря або навіть світло і звук.

Мотивація, що лежить в основі нової технології корейського автовиробника, полягає в тому, що автомобілі перетворюються в житлові приміщення, а не просто на засіб пересування. Оскільки технології автономного водіння удосконалюються з кожним днем, водії або пасажири не обов’язково повинні сидіти в одному і тому ж положенні. Ми вже бачили патенти на поворотні сидіння і рухливе кермо.

У деяких випадках невеликий вентиляційний отвір з обмеженим діапазоном руху не може адекватно задовольнити потреби пасажирів, тому Hyundai пропонує рішення.

«Безліч осередків визначають отвори, звернені у внутрішній простір транспортного засобу під час операції відкриття цих осередків», описується в патенті. «Отвори розташовані так, щоб світло, звук або повітря виходили у внутрішній простір транспортного засобу».

Як показують зображення, цю передову систему осередків не потрібно обмежувати розміщенням на приладовій панелі, як зі звичайними вентиляційними отворами. Їх також можна розмістити вздовж оббивки стелі, що ще більше підвищить гнучкість системи вентиляції автомобіля. Тут повинні використовуватися виконавчі механізми, які будуть нахиляти осередки, тим самим виконуючи функцію відкриття закриття в міру потреби.

Хоча навіть нові електричні корейські автомобілі, такі як Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6, далекі від досягнення рівня внутрішньої гнучкості, який вимагав би такої системи вентиляції, компанія Hyundai, судячи з усього, готується до майбутнього.