Це, безумовно так, сьогодні фотографи-шпигуни зняли Mercedes-AMG C63 у вигляді седана та універсала на трасі Нюрбургринзі.

Одягнені в важкий камуфляж, високопродуктивні варіанти йдуть по стопах стандартної моделі, але приймають решітку радіатора Panamericana і більш спортивний передній бампер з агресивними впускними панелями. Рухаючись далі, ми можемо побачити аеродинамічні бічні спідниці та легкі колеса, які підкріплені потужною гальмівною системою з вентильованими дисками. Спортивний стиль триває, оскільки C63 відрізняються вихлопною системою з чотирма вихлопними трубами й помітним дифузором. Седан також має непомітний задній спойлер.

У той час моделі, як і очікується, будуть продовжувати використовувати назву C63, вони будуть уникати нинішнього 4,0-літрового V8 з подвійним турбонаддувом, що розвиває 469 к.с. (350 кВт 476 к.с.) і 649 Нм крутного моменту. Замість цього вони будуть використовувати чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який підтримується гібридною технологією.

Mercedes розкрив кілька подробиць про майбутні моделі,  він планує використовувати модернізовану версію 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом, який знаходиться в A45 і CLA45. Двигун видає до 415 к.с. (310 кВт 421 к.с.) в варіантах S, в Mercedes раніше говорили, що «інженери прагнуть до подальшого розроблення M 139, щоб знову перевершити найвищу у світі літрову потужність всіх чотирициліндрових двигунів серії».

Поки цифри не були остаточно визначені, автовиробник натякнув, що двигун буде виробляти понад 443 к.с. (330 кВт 449 к.с.) і може поєднуватися з електромотором, який розвиває до 201 к.с. (150 кВт 204 к.с.). У топовому варіанті він міг видати потужність, що перевищує 644 к.с. (480 кВт 653 к.с.).