Mercedes-Benz S-Class оснащений новітніми технологіями, розкішний і потужний. Флагман Штутгарта завжди вважався світовим еталоном для вищої категорії автомобілів. Як продукт для ймовірно електричного майбутнього, Daimler не електрифікував S-Class, але розробив абсолютно незалежну модель EQS.
Незалежність цього електричного, розкішного седана проявляється вже в оптиці. З його відносно коротким штоком, зігнутим пасажирським осередком і хетчбеком нова модель спирається на інші, сучасні пропорції. На відміну від більшості інших електромобілів у верхньому ціновому діапазоні, повною мірою використовує потенціал виключно електричної платформи. На відміну від S-класу, який побудований в три довжини, EQS доступний тільки з однієї колісною базою. Але він вже пропонує стільки місця в інтер’єрі, що подальший розширений варіант зайвий.
Простір надзвичайно щедро спереду і ззаду, а за задніми сидіннями знаходиться 610 літрове багажне відділення. Мова проєктування скорочений і ідеально вписується в новий підхід EQS. І це працює: значення Cd 0,20 все ще нижче Audi e-tron GT і, таким чином, на рекордному рівні. Однак це досягається тільки в моделі початкового рівня з пакетом AMG, невеликим пластиковим підходом на задній колісній арці. Інтер’єр теж футуристичний, але водночас надзвичайно розкішний. Дві різні приладові панелі: базова версія має великі окремі екрани, схожі на S-Class.
За додаткову плату пропонується система Hyperscreen, в якій за склом заховані три великі екрани. Силова установка в моделі початкового рівня EQS 450 передає 245 кВт, 333 к.с. на задню вісь через  трансмісію. Спринт від 0 до 100 км год займає 6,1 секунди, швидкість обмежена у 210 км ч. EQS рухається з великою легкістю. Якщо водій обходиться без автоматичної рекуперації та дозволяє автомобілю котитися, стає помітно, наскільки низько опір руху. Це відповідає відмінній витраті в 15,8 кВт в циклі WLTP, що відповідає діапазону до 780 кілометрів WLTP. Навіть в реальній експлуатації можна легко досягти від 500 до 600 кілометрів. Вище цього знаходиться двомоторний EQS 580 з повним приводом, який видав 385 кВт (523 к.с.) і завершує стандартний спринт всього за 4,3 секунди. Його оптимістичний діапазон WLTP становить 676 кілометрів.
EQS оснащений широким спектром допоміжних систем. Підхід незалежної електричної серії привабливий і, безумовно, перевершує виробників, які згодом електрифікує свої звичайні автомобілі. Але фундаментальні недоліки електромобіля залишаються: попри його виняткову дальність, далекі поїздки залишаються фактором невизначеності. І так, з нашої точки зору, S-Class залишається найкращим автомобілем у світі. У той час як EQS найкращим автомобілем в політично бажаному паралельному світі, що далеко не ясно, як він в кінцевому підсумку буде виглядати. До речі, ціни поки не зафіксовані, але будуть на рівні порівнянного S-класу.

Від auto-portal