Південнокорейська компанія Hyundai Motor зі статусом великого виробника автомобілів з ДВЗ цим задовольнятися не збирається, плануючи активно розвивати електромобілі та водневий транспорт, а також запропонувати альтернативу у вигляді повітряного транспорту на електротязі. Перші вантажні та пасажирські електричні літальні апарати на уніфікованій платформі компанія обіцяє представити у 2028 році.

Про це з посиланням на заяви представника профільного підрозділу Hyundai Motor Лі Чжун Хена (Lee Jong-hyun) повідомляє видання Business Korea. На початку жовтня корейський гігант створив спеціальну структурну одиницю, яка зосередиться на створенні літальних апаратів різного призначення. До 2028 року у компанії буде готова спеціалізована платформа для літальних апаратів на електротязі, яка буде використовуватися для створення як вантажних, так пасажирських і медичних електричних літальних апаратів.

Літальні апарати Hyundai будуть оснащуватися вісьмома роторами та забезпечувати перевезення по повітрю на відстань до 100 км від чотирьох до п’яти осіб. Висота польоту сягатиме 600 метрів, а швидкість на прямих ділянках траєкторії 290 км ч. Система швидкісної зарядки дозволить заповнювати заряд акумулятора під час посадки й висадки пасажирів за п’ять хвилин. Особлива увага приділятиметься безпеці польоту і рівню шуму. Компанія прагне до того, щоб її літальні апарати видавали шум не більше 60-70 дБ. Застосування літальних апаратів в межах міста не стане можливим доти, поки видаваний ними рівень шуму не почне зливатися з навколишнім фоном мегаполісу.

Уже в першому поколінні літальні апарати Hyundai зможуть обходитися без пілота, але його присутність на борту буде вимагатися до тих пір, поки регулятори у сфері безпеки авіаційних перевезень не переглянуть чинні вимоги. За прогнозами Morgan Stanley, до 2030 року місткість ринку міських літальних апаратів досягне 320 млрд, а ще через десять років по тому вона виросте майже в п’ять разів.