Автомобільна промисловість дуже сильно постраждала через пандемію коронавірусу. Через брак мікрочипів багатьом заводам довелося повністю зупинити своє виробництво. І хоча купівельний попит на нові автомобілі поступово повертається до своїх звичних показників, говорити про те, що пандемія COVID-19 позаду, поки ще дуже рано.

Брак напівпровідників як і раніше приносить виробникам машин багато головного болю. Для BMW і Mercedes нестача чіпів може стати замаскованим благом. Два німецьких люксових бренди усвідомили, що люди будуть не тільки терпляче чекати кілька місяців свої нові автомобілі преміумкласу, а й витрачати більше грошей на моделі, прикрашені зіркою або круглим візерунком з квітами баварського прапора.

І Mercedes, і BMW критикували за погоню за обсягом продажів і за запуск безлічі менш дорогих компактних автомобілів. І хоча вони не зникнуть найближчим часом, дует німецьких конкурентів перемикне свою увагу на  великі та дорогі машини, щоб досягти ще більшого прибутку. Замість того, щоб покладатися на традиційний цільовий обсяг продажів, вони прагнуть реалізувати менше автомобілів, але заробити при цьому більше грошей.

Коротко кажучи, Mercedes і BMW знають, що люди будуть платити ще більше за нові розкішні автомобілі, і тому ціни не знизяться після того, як зникне дефіцит мікрочипів. Аналітик Bernstein Арндт Еллінгхорст каже, що скорочення знижок на один відсоток збільшує прибуток в автомобільній промисловості на колосальні 20 мільярдів доларів. Далі він згадав, що знижки знизилися більш ніж на два відсотки в Сполучених Штатах і Європі в порівнянні з високими рівнями, доступними до пандемії.

Тих, хто сподівається на вигідну угоду з Mercedes після того, як закінчиться дефіцит мікрочипів, чекає розчарування: «Рано чи пізно проблема з деталями зникне, і ми продовжимо працювати над ціною і прибутком», говорить Харальд Вільгельм.

Теж саме, якщо ви плануєте купити BMW: «Клієнти готові чекати від трьох до чотирьох місяців, і це допомагає нашій ціновій політиці». Цей тип стратегії вже деякий час використовується брендами ультрасучасного класу, такими як Ferrari, і, схоже, він проникає в інші люксові марки.