Фольксваген Туарег 2022 року, попри збережену основу, пережив досить серйозні зміни. Volkswagen переглянув список бортового обладнання і прибрав з моторної гами Touareg відразу 2 двигуни. При цьому кросовер, оцінюваний в мінімальні 67000 доларів, отримав систему нічного бачення, преміальну акустику, функцію віддаленого керування автомобілем на стоянці й безліч інших опцій. Але німецький конкурент Audi Q5, з яким він ділить платформу, стандартно оснащується багатофункціональним дисплеєм, тачскріном і шкіряними сидіннями.

Технічні характеристики
Всупереч тому що Фольксваген Туарег 2022 року не отримав новий кузов (судячи з фото, зовні він дуже схожий на «молодший» Tiguan) і зберіг колишню платформу MLB Evo, кросовер в ході останньої модернізації істотно поліпшив свої технічні характеристики. Сталося це одночасно з переглядом комплектацій і цін, що призвело до помітного подорожчання німецької моделі.

Інженери Volkswagen допрацювали систему повного приводу, яка йде за замовчуванням. Вона поєднується з демультиплікатором, що блокується заднім і механічним центральним диференціалами. Також інженери розширили режими роботи трансмісії, додавши кілька спеціально для бездоріжжя, і посилили захист днища. Але, як було зазначено раніше, Touareg позбувся двох двигунів. Тепер кросовер поставляється без 2-літрового турбомотора з віддачею у 249 к.с. і надувного 340-сильного агрегату об’ємом 3 літри. Зараз німецьку модель можна придбати тільки з 3-літровим турбодизелем двигуном. Його максимальна віддача штучно обмежена на позначці у 249 к.с., а обертовий момент досягає 600 Нм. У комплекті з цим двигуном покупець отримує 8-швидкісну автоматичну КПП. Розгін до 100 км год у німецькій моделі займає 6,8 секунди при середньому споживанні палива в 7,1 літра. Touareg також комплектується повно керованим шасі й активними стабілізаторами поперечної стійкості з електромеханічними активаторами.  Довжина німецької моделі досягає 4878 мм, ширина 1984 мм, висота 1702 мм. Розмір колісної бази становить 2894 мм, дорожнього просвіту 200 мм.

Безпека. Всупереч тому що Volkswagen Touareg розділяє з Audi Q5 одну платформу, перша модель виявилася менш безпечною, ніж друга. Але різниця в такій ситуації зводиться лише до кількох відсотків. Touareg, згідно з результатами краш-тестів, забезпечує безпеку водія і пасажирів при лобовому ударі з ймовірністю в 89%. Для дитини, що сидить на задньому ряду, даний показник знижується до 86%. Також відмінні результати продемонструвала вбудована електроніка, яка швидко спрацьовує в разі виникнення небезпеки та при необхідності може брати на себе керування автомобілем.

Керованість і позашляхові здібності оновленого Touareg по плавності ходу практично не поступається Audi Q7, не дивлячись на те, що друга модель коштує істотно дорожче. Німецький кросовер комплектується повно керованим шасі й адаптивними амортизаторами, які забезпечують максимальний рівень комфорту при русі на асфальті та нерівній поверхні. Touareg легко входить в повороти навіть на високій швидкості, точно ідучи по обраній траєкторії. Його вбудована електроніка дуже швидко активізується, заважаючи догляду кузова в занос. Єдиний турбодизель видає до 600 Нм тяги, завдяки чому німецька модель легко стартує з місця і набирає швидкість. Кросовер не створює складнощів при активному маневруванні на трасі, а кермове управління у нього дуже чуйне. На бездоріжжі Touareg залишає після себе змішані відчуття. Правда, вони виникають порівнюючи кросовер з Land Rover Discovery й іншими подібними автомобілями.

Touareg завдяки активному повному приводу, що блокується диференціалом і швидкодійної бортової електроніки легко справляється із середнім по складності бездоріжжям. Але в складних умовах він застряє. Багато в чому це обумовлено наявністю 200-міліметрового кліренсу. Даний недолік частково компенсує адаптивна підвіска, здатна змінювати розмір дорожнього просвіту. Але повноцінним позашляховиком Touareg поки не став.

До плюсів покупки німецької моделі можна віднести наступне: багатий набір бортового обладнання; дуже плавний хід; комфортне керування; наявність повно керованого шасі; адаптивна підвіска; тяговий двигун. Як і інші представники класу, Touareg дуже дорогий в обслуговуванні. І чим більше обладнання покупець набуває, тим вище в результаті витрати. Певні складнощі з німецькою моделлю виникають ще й через те, що вона оснащується тільки дизельним мотором. А даний агрегат дуже вимогливий до якості палива, що заливається.

Дизайн Touareg комплектується характерною для всіх моделей Volkswagen радіаторними ґратами, які перетинають горизонтальні металеві ламели. Але у флагманського кросовера вона має найбільші розміри. Спереду у Touareg розміщена велика оптика, розділена на кілька сегментів, в кожному з яких присутні світлодіоди. Передній бампер доповнюється широкими бічними вентиляційними отворами й декоративною металевою накладкою, яка пролягає знизу. Багажні двері у німецької моделі в центрі трохи згинається назад, формуючи таким чином виступ, який покращує аеродинаміку кузова. Кормова оптика відрізняється не тільки великими розмірами, але оригінальним малюнком. В салоні у Touareg число фізичних клавіш зведено до мінімуму.

Великий трансмісійний тунель зберіг фірмовий важіль КПП і велику шайбу, призначену для вибору режимів руху. Інтер’єр у німецької моделі витриманий в преміальній стилістиці. Шкірою оброблені як сидіння, так і передня панель, трансмісійний тунель, підлокітник і двері.

Конкурентами німецької моделі є: Audi Q5; Toyota Land Cruiser Prado; Jeep Grand Cherokee; Nissan Pathfinder.

Від auto-portal