Виробник транспорту для залізничних вантажних перевезень Wabtec Corporation офіційно представив нову версію того, що він називає «першим у світі акумуляторно-електричним поїздом». Електропоїзди відомі як FLXdrive Battery Locomotive офіційно дебютували в Піттсбурзі, штат Пенсільванія, після першого продажу локомотива Wabtec на початку цього тижня. Wabtec Corporation є виробником і вантажною компанією з більш ніж 150-річним досвідом роботи в залізничній галузі. Заглядаючи в майбутнє, компанія має далекоглядність, щоб допомогти вступити в нову еру локомотивних перевезень.

Акумуляторно-електричний потяг був розроблений з грантом у розмірі 22,6 мільйона доларів від Каліфорнійського ради з повітряних ресурсів, яким був присуджений Wabtec, BNSF Railway і San Joaquin Valley Air Pollution District.

Прототип локомотива доставив 22,5 тонни енергії (2,4 МВт-год) від більш ніж 20 000 літій-іонних акумуляторних батарей. В результаті прототип FLX міг розвивати швидкість близько 75 миль на годину і подорожувати 350 миль.

На додаток до своєї пілотної програми, Wabtec також оголосила про співпрацю з General Motors (GM) як Меморандуму про взаєморозуміння (MoU) для розробки та впровадження акумуляторної технології GM Ultium в вантажні локомотиви Wabtec.

Зовсім недавно Wabtec продала свій найперший електропоїзд FLXdrive, а тепер представила свою останню версію в Пенсільванії.

Згідно з повідомленням The Guardian, Wabtec представила свій локомотив FLXdrive в Університеті Карнегі-Меллона в Піттсбурзі в рамках нового підприємства між двома організаціями. Wabtec називає свій FLXdrive «першим у світі акумуляторним електричним вантажним поїздом». На заході були присутні демократи Конгресу, які використовували новітній електропоїзд Wabtec як приклад того, чого може досягти залізничний транспорт з метою усунення викидів вуглецю.

Це включало заклики до того, щоб 600 мільйонів доларів в недавньому законопроєкті Конгресу про узгодження були присвячені інноваційному інституту вантажних залізниць, щоб зосередитися на усуненні викидів в залізничному секторі. Рафаель Сантана, виконавчий директор Wabtec, виступив на заході:

Більш смілива, чиста та ефективна транспортна система знаходиться в наших руках. Це лише початок.

Ця новина з’явилася всього через кілька днів після того, як Wabtec поділилася тим, що Roy Hill в Західної Австралії придбав перший локомотив FLXdrive для підтримки гірничодобувної промисловості.

Wabtec очікує, що Roy Hill отримає новітню версію свого локомотива FLXdrive у 2023 році з енергетичною потужністю 7 МВт-год, що величезним поліпшенням у порівнянні з 2,4 МВт-год, раніше згаданими на прототипі.
Крім енергетичної місткості, акумуляторна система на новій версії електропоїзди використовує кінетичну енергію власного гальмування для підзарядки, що дозволяє транспортному засобу отримати зворотний діапазон, який зазвичай втрачається у вигляді надлишкового тепла.

Маючи одне замовлення на своєму ринку, мета Wabtec полягає в тому, щоб продовжувати розробку наступного покоління локомотивів з нульовим рівнем викидів, сподіваючись, що світова залізнична галузь скоро адаптується.