Новий німецький електрокар без підзарядки проїде трохи більше ніж 560 кілометрів за оцінками американської EPA.

Дальність поїздки без підзарядки батарейного Mercedes-Benz EQS (найдорожчого електрокара німецького преміум-бренду) на ділі не дотягла до цифри, обіцяної автовиробником. На весні марка обіцяла запас ходу в 770 кілометрів по циклу WLTP, однак на тестах за американським стандартом EPA Mercedes-Benz EQS виступив куди скромніше.

Різниця між очікуванням і реальністю майже на третину – до 563 кілометрів. Повнопривідний електрокар показав ще менше – 547 кілометрів. У підсумку за запасом ходу німецька новинка поступилася рестайлінговий Tesla Model S і седану Lucid Air.

Останній проїде на одній зарядці 837 кілометрів, що робить його рекордсменом. Німецький електрокар повинен був показати схожий результат, оскільки їхні батареї можна порівняти з місткістю 115 кіловат-годину у німця проти 113 кіловат-годин. А ще в обох електрокарів відмінний коефіцієнт аеродинамічного опору.

Причому дальність їзди задньопривідного електрокара EQS 450+ з колесами на 20 дюймів і повнопривідного EQS 580 4Matic з 21-дюймовими покришками відрізнялася. Тип і розмір шин робить свій вплив на запас ходу електрокарів.