Сьогодні електромобілі становлять близько 1 відсотка від обсягу транспортних засобів, які прибувають на сміттєзвалища, але очікується, що це число різко зросте в найближчі кілька років.

Це найбільша революція в автомобілебудуванні за більш ніж століття. У найближчі десятиліття електрокари будуть обганяти свої бензинові і дизельні аналоги.

Сьогодні на дорогах їздять мільйони електромобілів, автобусів і вантажівок. До 2030 року ця цифра, як очікується, підскочить щонайменше в 15 разів, за даними Міжнародного енергетичного агентства. Це означає рівну кількість літій-іонних батарей, необхідних для їх роботи. Але ці батареї, які містять критичні метали, такі як літій, кобальт і нікель, мають обмежений термін служби.

Що буде з акумуляторами, які використовують електрокари?

Одним з можливих рішень це продовження терміну служби батарей, використовуючи їх для зберігання енергії. Акумулятор ємністю 80 відсотків може більше не придатний для використання в автомобілі, але все одно буде функціонувати.

Автовиробник Nissan вже вивчив цю форму зберігання енергії в центрі обробки даних в Нормандії. Два використані акумулятори електромобілів зберігають енергію вироблену сонячними панелями встановленими на даху. А потім, коли мережа потребує енергію то може її використовувати.

Другий варіант це вилучення дорогоцінних матеріалів з середини акумуляторів, включаючи солі нікелю, кобальту і карбонат літію. За інформацією представників гірничо-металургійної компанії Eramet у довгостроковій перспективі матеріали, що вилучені будуть достатньо чистими, щоб повторно використовуватися в виробництві нових акумуляторів для електромобілів.

Від auto-portal