План полягає в тому, щоб продовжувати рух, навіть якщо один з модулів вийде з ладу.
Запустивши повністю електричний великий комерційний фургон Fiat E-Ducato, Fiat підкреслює свою унікальну архітектуру батарей.

Батарея E-Ducato складається з трьох або п’яти великих акумуляторних модулів (відповідно 47 кВт год або 79 кВт год), які підключені паралельно.

Це не типовий підхід, тому, що зазвичай існує безліч модулів меншого розміру, з’єднаних послідовно, щоб отримати бажаний рівень напруги блоку. Кількість модулів зазвичай варіюється від 10 до десятків.

Окремі модулі можуть складатися з батарейних елементів, об’єднаних послідовно або паралельно.

У разі Fiat E-Ducato модулі дуже великі (по суті, це невеликі окремі акумулятори), кожен з яких має повну напругу та підключений паралельно, щоб отримати повну місткість акумулятора.

Обидва способи мають переваги й недоліки, але зазвичай виробники воліють виготовляти невеликі модулі, а потім з’єднувати їх послідовно. Це здається більш зручним, через те, що простіше обробляти модулі низької напруги.

З іншого боку, Fiat міг би зосередитися на виробництві модулів одного типу і встановлювати їх в автомобілях в різній кількості, замість того, щоб мати дві окремі довжини акумуляторних батарей.

Fiat каже, що його ексклюзивна архітектура акумулятора краще, тому що вона дозволяє автомобілю працювати, навіть якщо один з модулів виходить з ладу. Автомобіль може продовжувати функціонувати в режимі відновлення, просто маючи меншу місткість акумулятора і вихідну потужність без модуля. Це можливо при паралельному проєктуванні.

Від auto-portal