Американський автовиробник запатентував нову вихлопну систему, яка може поліпшити враження від управління позашляховиком на пересічній місцевості. Глава Jeep останнім часом різко відгукувався про позашляхові здібності Ford, стверджуючи, що покупців Ford Explorer Timberline обманюють.
Ford відповів красиво, просто вказавши, що Bronco й інші нові автомобілі були зустрінуті покупцями з розпростертими обіймами, і це все, що має значення. Хоча власники Jeep можуть відчувати, що їхні автомобілі більш пристосовані до бездоріжжя, і власники Bronco будуть відчувати те ж саме, не можна заперечувати, що обидва бренди блискуче роблять автомобілі та завжди прагнуть поліпшити їх можливості.
З цією метою Ford зареєстрував патенти на нову вихлопну систему, яка може поліпшити враження від бездоріжжя. Патенти були зареєстровані як в Німеччині, так і в США, що означає, що новий винахід буде встановлено на автомобілі по всьому світу. Простіше кажучи, винахід призначений для висувної вихлопної труби й має пряме відношення до бездоріжжя. За великим рахунком, більшість транспортних засобів мають більший кут в’їзду, ніж кут з’їзду, а це означає, що ви можете легко піднятися по схилу, не пошкодивши передню частину автомобіля.
Згідно з документацією, вихлопна труба це та область, яка часто дряпається, стискається або деформується, і «це може негативно вплинути на те, як покупець сприймає можливості автомобіля».
“Система вихлопної труби втягується й може містити вихлопну насадку, фізично відокремлену від вихлопної труби, щоб забезпечити відносне переміщення між обома компонентами. Модуль втягування вихлопної труби (ETRM) прикріплений і закріплений на вихлопній трубі перед виходом в крайнє заднє можливе положення, яке може також діяти як межа ходу для вихлопної насадки. ETRM налаштований так, щоб мати привід, шестерню і кілька лінійних підшипників. Вихлопна насадка має набір подовжувальних валів, які сполучаються з лінійними підшипниками в ETRM”.
Далі в документації пояснюється, що електродвигун може управлятися зубчастою передачею, переміщаючи подовжувальні вали труби через систему рейкової передачі.
“В результаті може статися рух вперед або назад подовжувальних валів, так що вихлопний патрубок або втягується, або висувається в положення за замовчуванням”.
Зараз це здається досить простим, хоча і трохи витонченим, але це спосіб поліпшити позашляхові здібності, нехай навіть всього на пару градусів, без перепроєктування всього автомобіля.