Сучасні технології привносять в автомобілі всілякі витончені функції, але вони стають палицею з двома кінцями для виробників. Стало відомо, що останньою жертвою глобального дефіциту напівпровідників став Jeep, який не може випускати автомобілі з пневматичної підвіски Quadra-Lift, доступною на деяких нових версіях Grand Cherokee L.

За даними Mopar Insiders, що регулюється по висоті підвіска є стандартним обладнанням на версіях Overland, Summit і Summit Reserve. Якщо заглянути в онлайн-конфігуратор Grand Cherokee L, то тепер можна побачити тільки стандартну підвіску. Подальше розслідування показало, що функція Quadra-Lift була виключена з конфігуратора і списку опцій, і у звіті з посиланням на представника Jeep йдеться, що вона була видалена з-за браку чіпів.

Система пневмопідвіски має п’ять різних режимів роботи, які змінюють жорсткість і дорожній просвіт. Кліренс може варіюватися до 10,6 см, що важливо для будь-якого автомобіля, призначеного для бездоріжжя. Таким чином, виключення функції Quadra-Lift з лінійки змінює максимальні кути в’їзду і з’їзду Grand Cherokee L.

Справедливості заради варто відзначити, що далеко не всі власники будуть кататися на своїх трьох рядних позашляховиках за 60 000 доларів на дорогах, де така можливість потрібно. Ймовірно, тому Jeep вирішив прибрати цю функцію замість того, щоб призупинити виробництво моделі. І оскільки це був стандартний елемент на деяких рівнях обробки салону Grand Cherokee L, Mopar Insiders повідомляє, що на остаточну рекомендовану виробником рекомендовану ціну на порушені моделі додано 750 доларів.

Це остання з серії коригувань, внесених численними автовиробниками для підтримки працездатності виробничих ліній. Раніше в цьому році GM поставила пікапи Chevrolet Silverado і GMC Sierra без функції відключення циліндра на моделях з 5,3-літровим V8. Volkswagen почав продавати свій малолітражний Fox в Бразилії без інформаційно-розважальних систем. Ford побудував вантажівки F-150 без деяких електронних модулів, але тримав їх до тих пір, поки ці модулі не були доступні, перш ніж відправити машини дилерам. Навіть з цими рішеннями тимчасові зупинки виробничих ліній тою чи іншою мірою торкнулися майже всіх автовиробників по всьому світу.