Mercedes-Benz 300 SL Coupe (W198) випускався з 1954 по 1957 рік. У ньому представлені культові двері чайки, які стали торговою маркою цього класу SL. Двигун M198 був розроблений для прототипу 1953 року і був здатний виробляти дивовижні 215 к.с. (219 к.с. 163 кВт), дозволяючи 300 SL досягати пікової швидкості 258 км на годину.

Mercedes-Benz 190 SL (W121) 1955-1963. Автомобіль пропонував більш доступну альтернативу ексклюзивному 300 SL, з аналогічним стилем, інженерією і повністю незалежною підвіскою. Цей двомісний родстер був віднесений до модельного ряду W121 і тісно пов’язаний з моделлю W121 W120 «Ponton». Під капотом знаходився 1,9 літровий чотирициліндровий двигун, який видавав 105 к.с. (107 к.с. 77 кВт) і мав максимальну швидкість 170 км на годину.

Mercedes-Benz 300 SL (W198) 1957-1963, запущений в 1957 році мав звичайні двері завдяки модифікованій рамі, яка зменшила висоту порога. Він також побачив поліпшену задню підвіску. У період виробництва він також був оснащений дисковими гальмами Dunlop і блоком двигуна зі сплаву.

Mercedes-Benz SL (W113) з 1963 по 1971 року. Замінивши 190 SL (W121) і 300 SL Roadster (W198), новий 230 SL (W113) був представлений на Женевському автосалоні в1963 року. Шасі 230 SL було покращено, а його 2,3 літрова рядна шістка витіснила 150 к.с. (150 к.с. 110 кВт). 250 SL, який замінив 230 SL, був представлений в 1967 році та мав 2,5 літровий двигун з 10%  крутним моментом. Через рік 280 SL пропонувався з двигуном, який був додатково збільшений до 2,8 літра потужністю 170 к.с. (172 к.с. 125 кВт).

Mercedes-Benz SL R107 – з 1971 по 1989 рік. Модельний ряд R107 увійшов в історію, бувши першим, хто представив восьмициліндровий двигун в класі SL, з SL 350, дебютувавши в 1971 році, за яким пішли SL 450 в 1973 році та SL 280 в 1974 році. Ці моделі отримали широку гаму шести й восьмициліндрових двигунів. Характеристики цих автомобілів були не тільки ретельно розроблені, але і значно випередили свій час.

Мерседес-Бенц SL R129 – з 1989 по 2001 рік. У 1989 році Mercedes представив модельний ряд R129, який отримав стильні поліпшення і нові стандарти безпеки. Більш потужний 600 SL дебютував в 1992 році та очолив серію з 12 циліндровим двигуном, який видавав 394 к.с. (388 к.с. / 290 кВт). У 1999 році SL 73 AMG з 7,3 літровим двигуном V12, який розсунув кордони часу з 525 к.с. (517 к.с. / 386 кВт), замінив SL 600.

Мерседес-Бенц SL R230 – з 2001 по 2012 рік. Модельний ряд R230 приземлився у 2001 році з інноваційними технологіями, поліпшеним устаткуванням безпеки та новим дизайном зі зворотними викликами класичним моделям. Моделі серії включають SL 55 AMG, SL 600 і SL 65 AMG, які мали 476, 500 і 612 к.с. відповідно. 7 ступнева автоматична коробка передач 7G-TRONIC стала стандартною з 2006 року. SL 63 AMG і SL 65 AMG Black Series були видатними моделями 2008 року.

Мерседес-Бенц SL R231 – з 2012 по 2020 рік. Останній Mercedes SL, до 60-річчя sl Class, серія R231 була представлена ​​у 2012 році на Північноамериканському міжнародному автосалоні. SL 500, SL 63 AMG і SL 65 AMG були одними з перших моделей, які були випущені потужнішими ніж їх попередники.

Що ми знаємо про новий?

Наступний SL не тільки продовжить лінійку SL, а й ефективно замінить родстер AMG GT, що розробляється на тій же платформі, що та AMG GT Coupe наступного покоління. Ми вже бачили перші кілька зображень інтер’єру нового SL, з великою кількістю дизайнерських впливів, присутніх від нового S-Class і AMG GT. Mercedes стверджує, що його дизайнери створили «суміш аналогової геометрії й цифрового світу – званого аналогом» що походить від оригінального родстера 300 SL 1950-х років.

Варіанти двигунів для SL Roadster 2022 року залишаються в таємниці на даному етапі, але звіти припускають, що він буде пропонуватися з лінійкою чотирьох- і восьмициліндрових двигунів. Одна з можливостей, яка рекламується, полягає в тому, що лінійка SL буде увінчана гібридною моделлю з тією ж трансмісією, що і майбутній Mercedes-AMG GT 73e PHEV. Якщо це так, він може мати до 804 к.с, що, без сумніву, призведе до неймовірних показників продуктивності.