Новий звіт ЗМІ в Німеччині надає деяку інформацію про повністю електричну версію BMW 5 серії. BMW i5 повинен бути представлений у 2023 році й також матиме варіант M. Основними його конкурентами будуть Mercedes EQE та Audi A6 e-tron.

Німецький вебсайт Focus Online стверджує, що модель i5 буде заснована на технології електронного приводу BMW «п’ятого покоління», яка являє собою той же сімейство типів приводів, яке використовується в iX3 або двох нових моделях i4 та iX.

Згідно зі звітом, i5 буде базуватися вже не на поточному поколінні 5-ої серії з внутрішнім позначенням G30, а на новому поколінні G60, яка повинна бути представлена ​​восени 2023 року як двигун внутрішнього згоряння і як електричний седан. Це стало можливим завдяки платформі CLAR німецького сімейного автовиробника, яка вже дозволяє i4 працювати паралельно з варіантами двигунів внутрішнього згоряння 4-й серії, включаючи 4-ю серію Gran Coupé. i4 розділяє більшу частину кузова з останніми.

Можливі технічні дані для i5 у звіті не згадуються, лише потужність майбутньої версії M, як кажуть, становить понад 700 к.с., що еквівалентно 515 кВт. Можливий каркас тут дають приводні агрегати iX3 (210 кВт на задній осі), i4 (до 190 кВт спереду і 230 кВт на задній) і iX (як і в i4). У той час як дані про продуктивність iX xDrive 50 і i4 M50 відрізняються, хоча вони використовують одні й ті ж приводи спереду і ззаду. Почасти це пов’язано з програмним забезпеченням, яке адаптоване до відповідних моделям, а також до акумулятора.

Акумуляторний комплект BMW призначений для призматичних осередків, але модулі можуть вміщати осередки різних розмірів і з різною хімічною частиною. Важко здогадатися, яка батарея BMW поміститься в i5 або, більш конкретно, який варіант i5 отримає якийсь тип батареї.

Як повідомляється, інтер’єр i5 буде базуватися на iX та i4. З зігнутим дисплеєм і центральною консоллю з сенсорними клавіатурами замість фізичних кнопок.

Коли i5 буде представлений в кінці 2023 року і, імовірно, вийде на ринок у 2024 році, він буде конкурувати з уже представленими Mercedes EQE та Audi A6 e-tron. Audi показала дослідження у квітні цього року, і тут презентація серійної версії запланована на кінець 2022 року, з запуском на ринок у 2023 році. Попри назву моделі A6, A6 e-tron не матиме нічого спільного зі знайомою серією двигунів внутрішнього згоряння, оскільки він заснований на чисто електричній платформі. EQE, електричний аналог E-Class, також спирається на платформу BEV.