Технологія з’явиться на французькій і німецькій ринках в кінці 2021 року, пропонуючи запас ходу близько 400 км і швидкий час дозаправлення.

Stellantis готується вийти на ринок комерційних автомобілів з водневим двигуном в нових версіях моделей Peugeot e-Expert і Citroen e-Dispatch на паливних елементах, які нині доступні тільки у вигляді акумуляторних електричних моделей. Дрібносерійне виробництво фургонів почнеться в кінці 2021 року і вони будуть доступні для обраних клієнтів у Франції та Німеччині. Обидва бренди планують оцінити варіант використання і впровадження фургонів протягом наступних двох років з можливістю більш масштабного запуску, включаючи Великобританію, до кінця 2023 року.

Представники Stellantis стверджують, що воднева технологія, що лежить в основі фургонів, дає Peugeot e-Expert і Citroen e-Dispatch максимальний запас ходу 400 км, в той час, як час дозаправлення у порівнянні з часом дозаправленням дизельного фургона близько трьох хвилин. Батарея на 50 кВт год була замінена трьома баками, що вміщають 4,4 кг водню, а під сидіннями батарея на 10,5 кВт год, яку можна заряджати незалежно від паливного елемента. Саме вона може зберігати досить електроенергії для того, щоб фургони проїхали додаткові 50 км, чого повинно вистачити, щоб дістатися до найближчої водневої заправної станції, якщо ви живете в місті. Однак розміщення батареї в салоні означає, що водневі фургони будуть доступні тільки з двома передніми сидіннями, а не з трьома як звичайно.

Воднева система приводить в дію той же електродвигун потужністю 134 к.с., що і стандартні фургони Peugeot і Citroen, який забезпечує максимальну швидкість в 130 км ч. Вантажне навантаження залишається колишнім при максимальному корисному навантаженню 800 кг і буксирувальній масі близько однієї тонни, в той час, як вантажний відсік пропонує ті ж 5,3 кубічних метрів простору на стандартному варіанті з колісною базою.