Німецькі лобісти пропонують не збільшувати мінімальний запас ходу для гібридних автомобілів. Таким чином, деякі моделі втратять наявні пільги.

Німецькі групи автомобільного лобі виступають проти запропонованих нових правил, які ускладнять ситуацію для продаваних в країні гібридних автомобілів з можливістю отримання державних субсидій. Мінімальний запас ходу для підключаємих гібридів для отримання пільг збільшиться до 60 км з 40 км, починаючи з жовтня 2022 року, і до 80 км з 1 січня 2024 року, згідно з проєктом керівних принципів фінансування.

В цей час підключається гібрид вартістю до 40000 євро або менше може претендувати на знижку в розмірі 6 750 євро, а автомобілі вартістю понад 40 000 євро в Німеччині отримують знижку в розмірі 5 625 євро. За даними галузевої асоціації ACEA, стимули дали великий імпульс, оскільки продажі підключаємих гібридів в Німеччині виросли на 230 відсотків в першому півріччі до 163 571 автомобіля.

Німецька асоціація автомобільної промисловості (VDA) і Асоціація міжнародних виробників автомобілів (VDIK) виступили з критикою запропонованих нових правил.

«Велика кількість цих гібридів, які раніше мали право на субсидії, стануть менш привабливими для клієнтів», йдеться в заяві президента VDA Хильдегарда Мюллера. «Потім вони можуть вибрати автомобіль зі звичайною системою приводу, що політично не бажано».

За його словами, технічна проблема збільшення мінімальної дальності до 80 км може бути вирішена автомобільною промисловістю, але для цього потрібен час. До підвищення,  пільги для гібридів становили 4 500 євро для моделей вартістю до 40 000 євро і 3750 євро для моделей вартістю вище 40 000 євро.

Президент VDIK Райнхард Цірпель сказав, що якщо пропозиція буде завершено, приблизно половина підключаються гібридів, пропонованих членами VDIK, більше не буде мати право на субсидії.

«Це неправильний сигнал, особливо в умовах зростання ринку електромобільності», йдеться в заяві Цірпеля. «Навіть менші за розміром і, отже, менш дорогі автомобілі підпадають під ці більш суворі вимоги».