З 1 січня 2022 року в Німеччині будуть посилені правила надання субсидій на підключаємо гібридні автомобілі (PHEV). Німецький концерн Volkswagen швидко відреагував на цю новину: 6 моделей бренду, які в цей час пропонуються з комбінацією електродвигуна і ДВЗ, вже відповідають вимогам Федерального управління економіки та експортного контролю (BAFA), які наберуть чинності з 2022 року. Таким чином, покупці, як і раніше будуть мати право на державну субсидію у розмірі до 6750 євро при купівлі Golf eHybrid, Golf GTE, Tiguan eHybrid, Arteon eHybrid, Arteon Shooting Brake eHybrid і Passat GTE Variant.

Підключаємі гібриди можуть виділяти максимум 50 грамів CO2 на 1 кілометр шляху з 2022 року, або повинні мати запас ходу виключно на електротязі до 60 км – раніше було потрібно всього 40 кілометрів. Зараз Golf eHybrid може долати до 65 кілометрів чисто на електриці. Це означає, що видатний представник компактного класу знаходиться в авангарді підключаємих гібридів Volkswagen. Але, за словами представників бренду, Golf GTE, Passat GTE Variant і Tiguan eHybrid також відповідають новим вимогам, так що на ці моделі в кінці року можна запросити субсидію в розмірі 6750 євро.

Крім того, моделі Arteon eHybrid і Arteon Shooting Brake eHybrid також відповідають більш суворим правилам BAFA. Тут субсидія складає 5 625 євро. Підключаємі гібридні моделі Touareg eHybrid і Touareg R тепер недоступні для продажу, але, як очікується, будуть доступні для замовлення з грудня 2021 року.

Всі згадані моделі також відповідають вимогам зниженого оподаткування службових автомобілів. Це означає, що тільки 0,5% від загальної роздрібної ціни повинні обкладатися податком. Кількість підключаємих гібридів продовжує зростати: за даними Федерального управління автомобільного транспорту (KBA), до кінця вересня в Німеччині було зареєстровано 241 000 легкових автомобілів з гібридними установками, що значно більше, ніж за дев’ять місяців 2020 роки (200 500). З січня по вересень 2021 року Volkswagen поставив клієнтам в цій країні близько 31 000 гібридних моделей, що на 257% більше, ніж в попередньому році.

З моменту випуску першого PHEV, Golf VII GTE у 2014 році, Volkswagen поставив близько 300 000 підключаємих гібридних моделей по всьому світу. У відповідному модельному ряду в середньому кожен п’ятий покупець тепер використовує PHEV.