Для українців зима завжди приходить зненацька і неочікувано. Для автовласників це додаткова метушня – підготовка автомобіля до несприятливої пори року потребує немало часу та коштів.

Наскільки впевнено машина триматиметься дороги у холодну пору року багато в чому буде залежати від зимових шин. Зимові шини в середньому ефективні 2-4 сезони. Коли вони зношуються – глибина протектора стає меншою 4 мм – приходить час їх заміни. Навіть якщо шини мало експлуатувались, але їм понад 5 років, то краще їх замінити, адже зі своєю роботою вони вже навряд чи впораються.

З приводу того, шиповану чи нешиповану гуму брати на зиму, відповідь неоднозначна. Як відомо, поведінка автомобіля на дорозі залежить не лише від наявності чи відсутності шипів. Визначальними чинниками також є хімічний склад гуми, малюнок протектора.

В умовах ожеледиці або накатаного снігу за допомогою шипів досягається збільшення коефіцієнта зчеплення зимових шин з дорогою. У такому випадку краще обрати саме шиповані шини.

Втім, зважаючи на теплі зими, які прийшли на зміну сніжним і морозним, треба задуматися про купівлю нешипованих зимових шин. По-перше, шиповані шини будуть малоефективні при розгоні та гальмуванні на асфальті. По-друге, через шипи зменшується область контакту колеса з дорогою, що призводить до зменшення коефіцієнта зчеплення і, як наслідок, погіршення керованості автомобілем. По-третє, при їзді асфальтом шиповані зимові шини будуть служити додатковим джерелом шуму.

Пам’ятайте! Зимові шини як шиповані, так і нешиповані вимагають дбайливої експлуатації на перших декількох сотнях кілометрів.

Від admin

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.